Станично-Луганська селищна громада
Щастинський район, Луганська область
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Аналіз підсумків роботи зі зверненнями громадян

Інформація

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації Щастинського району Луганської області за 2021 рік

На виконання забезпечення гарантування та реалізації конституційного права на звернення, викладеного у Конституції України, Законі України «Про звернення громадян», Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указі Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанові Кабінету Міністрів України від 24.05.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», рекомендаціях Луганської обласної державної адміністрації, Станично-Луганською селищною військово-цивільною адміністрацією Щастинського району Луганської області протягом 2021 року проводилась певна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

Протягом 2021 року (з 21.05.2021) до Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації Щастинського району Луганської області надійшло 478 звернень громадян.

Безпосередньо через органи влади отримано 109 звернень, в тому числі:

  • від Офісу Президента України – 1 звернення
  • від народних депутатів України – 9 звернень;
  • від обласної державної адміністрації – 1 звернення;
  • до Урядового контактного центру від мешканців громади надійшло 98 звернень.

Із загальної кількості звернень надійшло поштою 472 або 80,5% (в тому числі 3 - електронною поштою) та 15 або 2,5% на особистому прийомі громадян керівником Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації.

З урахування колективних звернень, з пропозиціями, заявами та скаргами всього за 2021рік звернулось 585 громадян.

Особистий прийом громадян керівником Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації здійснювався на підставі ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» та згідно Розпорядження керівника військово-цивільної адміністрації №263 від 27.07.2021 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян керівництвом Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації на 2021 рік».

За 2021 рік керівником Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації проведено 14 особистих прийомів громадян та 1 виїзний прийом керівника військово-цивільної адміністрації та його заступників у с. Плотина спільно із «Мобільним офісом ЦНАПу Станично-Луганської громади». Під час спілкування з мешканцями с. Плотина були порушені питання соціально-господарського характеру.

У ході обговорення на низку проблемних питань громадяни отримали обґрунтовані відповіді, більша частина питань потребувала додаткового розгляду. Мобільні автоматизовані робочі місця адміністраторів ЦНАПу надали можливість обслуговувати мешканців та надавати свої послуги на території с. Плотина.

Графік особистого прийому громадян оприлюднено на офіційному сайті Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації Щастинського району Луганської області http://st-luganska.gromada.org.ua/.

У зв’язку із запровадженням карантинних заходів щодо запобігання поширенню вірусу COVID-19, заявники мають змогу надсилати листи поштою та звертатися за допомогою електронного зв’язку.

Основні питання, які були порушені у зверненнях:

Показники

2021

Всього порушено питань

585

У тому числі:

 

- комунального господарства

10

- соціального захисту

311

- охорони здоров’я

42

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

4

- аграрної політики і земельних відносин

55

- праці та заробітної плати

12

- житлової політики

9

- транспорту і зв’язку

1

- екології та природних ресурсів

9

 

- соціального захисту – 311 звернень, у тому числі надання матеріальної допомоги, призначення субсидії, надання пільг, відшкодування збитків за пошкоджене під час проведення антитерористичної операції житло тощо. Зокрема: найбільша кількість звернень надійшла від мешканців сел. Станиця Луганська та с.Валуйське;

- охорони здоров’я – 42 звернення. У першу чергу, ці звернення стосувалися вирішення питань, пов’язаних з епідемією коронавіруса в країні.

- комунального господарства -10 звернень;

- питання аграрної політики і земельних відносин порушувались у 55 зверненнях;

Від осіб з інвалідністю внаслідок війни надійшло 3 звернення; від учасників війни, ветеранів праці, багатодітних сімей, пенсіонерів та інших громадян, які потребують соціального захисту – 226 звернень.

Отримано 9 колективних звернень.

Позитивно вирішені 393 звернення, надані роз’яснення на 154 звернення, у стадії розгляду - 19 звернень, залишаються на контролі - 16. Разом з тим, 2 звернення відповідно до повноважень, направлено на розгляд за належністю до інших установ і організацій, відмовлено у задоволенні -1 заявникові. Питання, які потребували додаткового вивчення та залучення інших спеціалістів, були розглянуті на засіданнях постійно діючої комісії: це питання порядку відшкодування збитків за пошкоджене під час проведення антитерористичної операції житло, виплати матеріально грошової допомоги на лікування та інше.

До Урядового контактного центру від громадян району надійшло 98 звернень. Були порушені питання щодо затримки соціальних виплат, виплати матеріальної допомоги, виплат та перерахунок субсидій, щодо відновлення роботи сільських клубів, питання щодо епідемії коронавірусу, повноцінного харчування дітей та інші. По всім питанням надані своєчасні відповіді заявникам.

Публікації в засобах масової інформації, робота приймальні зі звернень громадян, проведення особистих прийомів громадян керівництвом Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації та роз’яснювальної роботи щодо діючого законодавства України відіграють вагому роль в скороченні кількості звернень, вирішенні проблемних питань на місцевому рівні, що свідчить про збільшення рівня довіри громадян до керівництва Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік свідчать про те, що робота з звернення громадян у Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації є системною та результативною, проте потребує постійного вдосконалення. Робота зі зверненнями громадян продовжує залишатися пріоритетним напрямом у діяльності Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації Щастинського району Луганської області.

 

Інформація

про звернення громадян, що надійшли до Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації за ІІ півріччя 2021 року у порівнянні з ІІ півріччям 2020 року

 

№ з/п

Найменування органу місцевого самоврядування

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою

(п.1.1)

Кількість звернень на особистому прийомі

(п.1.2)

Результати розгляду звернень:

Вирішено позитивно

 

п.9.1

Відмовлено у задово-

ленні

п.9.2

Дано роз’яснення

 

п.9.3

Інше

п.9.4-9.6

 

2020

 

2021

 

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

1.

Станично - Луганська селищна військово -цивільна адміністрація

І півріччя

-

44

-

43

-

1

-

9

-

-

-

18

-

17

 

ІІ півріччя

-

541

-

527

-

14

-

384

-

1

-

136

-

60

 

За рік

-

585

-

570

-

15

-

393

-

1

-

154

-

37

 

 

 

з/п

Кількість звернень, з них:

Повторних

 

(п. 2.2)

Колективних

 

(п.5.2)

Від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій

 

(п.7.1,7.3,7.4,7.5)

Від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи

 

(п.7.7,7.8,7.9)

Від ветеранів праці

 

(п.7.6)

Від «дітей війни»

 

(п.7.2)

Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь

 

(п.7.11,7.12,7.13)

Від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14,7.15)

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

1.

-

-

-

2

-

2

-

3

-

-

-

-

-

1

-

-

ІІ

-

2

-

7

-

1

 

4

-

-

-

-

-

1

-

-

рік

-

2

-

9

 

3

 

7

-

-

-

-

-

2

-

-

 

 * указані номери пунктів Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою КМУ № 858 від 24 вересня 2008 р.

 

з/п

Кількість питань порушених у зверненнях громадян

 

У тому числі питання:

Аграрної політики і земельних відносин

Транспорту і зв’язку

Фінансової, податкової, митної політики

Соціального захисту

Праці і заробітної плати

Охорони здоров’я

Комунального господарства

Житлової політики

Екології та природних ресурсів

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

1.

-

44

-

1

-

-

-

-

-

13

-

4

-

4

-

1

-

7

-

4

-

1

ІІ

 

541

-

54

-

1

-

-

-

298

-

8

-

38

-

9

-

2

-

5

-

3

рік

 

585

-

55

-

1

-

-

-

311

-

12

-

42

-

10

-

9

-

9

-

4

                                                       

 

 

з/п

У тому числі питання:

Сім’ї , дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту

 

Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин

Діяльності центральних органів виконавчої влади

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

Діяльність органів місцевого самоврядування

Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою

інші

Штатна чисельність відділу зі зверненнями громадян

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

2020

2021

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

1.

-

1

-

2

-

-

-

-

-

-

-

2

-

1

-

3

-

-

ІІ

-

2

-

2

-

-

-

-

-

-

-

-

-

1

-

118

-

1

рік

-

3

-

4

-

-

-

-

-

-

-

2

-

2

-

121

-

1

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь